کارواش در محل،ایده کسبوکار اینترنتی
ایدههای کسبوکار اینترنتی، یکی از صفحه های جذاب و پرمخاطب این رسانه آموزشی میباشد. ما دراین قسمت سعی کردهایم، درباه ایدههایی صحبت کنیم که میتوان با کمترین هزینه آن را استارت زد. در این قسمت میخواهیم درباره ایده کارواش درمحل صحبت کنیم. ایدهای که اگر بتوانید به خوبی آن را اجرا کنید، برنده صنف خودتان خواهید شد.
کارواش در محل بدون آب
کارواش بردن اتومبیل یکی از دغدغههای هر فرد است. زمان تمام شده برای هر فرد، از لحظه ورود به کارواش تا پایان کار حداقل یک ساعت است. این ساعت برنامه ریزیهای یک فرد پرمشغله را ازبین خواهد برد. برای همین معمولا افراد پرنشغله اتومبیلهای خود را سالی یکبار فرصت میکنند به کارواش ببرند. در دنیای امروز هم اکثرا قریب اتفاق مردم فرصت چندانی برای رسیدگی به کارهای شخصی خود ندارند. پس یه نوعی همه پرمشغله میشوند.
از طرفی خودروی شسته شده هم حس خوبی به سرنشین آن میدهد. پس اگر به هر دو نیاز بتوان همزمان پاسخ مثبت داد، میتوان فرصتی برای کسبوکار خلق کرد. اگر کارواش، درب منزل یامحل کار یا هر مکانی که اتومبیل شما وجود داشته باشد چهطور؟ با ایجاد بنگاهی که خدمات شستوشوی اتومبیل را در محل انجام میدهد، میتوانید به هر دونیاز واسخ مثبت دهید و درآمدزایی کنید.
برای شستوشوی اتومبیل، به آب نیاز ندارید. با وجود اسپریها و دستمال های نانو میتوانید بدون آب، این خدمات را به نحو احسن انجام دهید. شما از طریق یک وبسایت و یا یک پیج اجتماعی میتوانیدبا تبلیغات در پیکهای تبلیغاتی و اینترنت فعالیت خود را آغاز کنید و با اعزام نیروهای خود در محل به نیازهای مشتریان پاسخ مثبت دهید.
کارواش نانو را بشناسید
لوازم و تجهیزات کارواش نانو با یک اسپری نانو و دستمال میکرو فایبر شروع و طیف وسیعی از تجهیزات کارواش خانگی و دستی و کارواش سیار را شامل میشود کارواش نانو یکی از روشهای اقتصادی شستشوی ماشین بدون آب است ، به همین دلیل هرروز به تعداد افراد متقاضی لوازم و تجهیزات کارواش نانو اضافه میشود.
کارواش نانو یکی از بهترین امکانات شستوشوی ماشین در محل است. شخصا وقتی به شهرستانهای بزرگ سفر میکردم، همیشه با این کسبوکار روبرو میشدم. یادم میآید اولین بار در مشهد این ایده را دیدم و مبغ ۶۰ هزارتومان را درسال ۱۳۹۴ پرداخت کردم. منظور این است، وقتی یک ایده بسیار عالی نمایش داده شود، مشتری بابت هزینه ترسی نخواهد داشت. بهطورکلی سه گروه با توجه به اهدافشان تمایل به خرید و کسب اطلاعات در مورد لوازم و تجهیزات کارواش نانو دارند.
گروه اول: افرادی که تمایل دارند شستشوی خودروشان را شخصاً انجام دهند.
گروه دوم: افرادی که تمایل دارند یک کسبوکار جدید آغاز کنند.
گروه سوم: افرادی که درزمینهٔ شستشوی ماشین با آب یا کارواش سیار فعالیت دارند
تبلیغات برای کارواش درمحل
شما برای شروع این ایده، نیاز به تبلیغات دارید. شاید یکی از بهترین اماکنی بتوان تبلیغات را انجام داد، مراکز تجاری خرید باشد. می توانید تراکتهای تبلیغاتیتان را چاپ کنید و در ورودیهای مجتمع قرار دهید. هر شخصی که وارد میشود این تبلیغ را ببیند. پارکینگهای مجتمعهای تجاری بهترین مکان برای شستوشو میباشد.
اگر هرفردی که در پارکینگ مجتمع، اتومبیل خود را پارک میکند، میتواند تبلیغات شمارا ببیند و اتومبیل خود را به شما بسپارد. این کار باعث میشود شما به نیاز زمان مشتری، پاسخ مثبت بدهید. یک کانتر را میتوانید برای ارباب رجوع اختصاص دهید. میتوانید از بنرهای موجود در سالنهای سینما استفاده کنید. درکل تبلیغات شما باید درمراکزی باشد که رفتوآمد زیاد و قشر متوسط روبه بالا حضور داشته باشند.
تبلیغات کارواش در اینستاگرام
اینستاگرام یکی از بهترین رسانهها برای دیده شدن کسبوکار شما میباشد. بهترین گزینه این است که از خدماتی که در گذشته برای مشتریان خود انجام دادیدرا با یک ویدئو به اشتراک بگذارید. رسانههای تصویری دقیقا باید خدمات را نشان دهند. وقتی بتوانید خدماتی که ارائه میدهید، برایش یک سند ایجاد کنید، مخاطبان متوجه خواهند شدکه شرکت شما، این نیاز را پاسخ میدهد.
از اینفلوئنسرها یا همان افرادی که در اینستاگرام، تاثیر زیادی می گذارند، میتوانید استفاده کنید. حتی هزینه کردن در این مسیر برایتان مفید خواهد بود. زیرا مردم با دیدن خدمات شما برای این افراد، تحت تاثیر قرار میگیرند و اعتماد میکنند. پس بهتر است جنبه تبلیغ شما خدماتیمحور باشد. به این صورت که تماما از خدماتی که ارائه میدهید، پستهایتان را منتشر کنید.
نیازهای لازم برای شروع کسبوکار کارواش بدون آب
- داشتن یک صفحه در رسانه اجتماعی اینستاگرام
- داشتن یک وبسایت
- داشتن کانال تلگرام و پشتیبانی
- بودجه برای خرید لوازم و باکس انحصاری خودتان
- بودجه دائمی از درآمدتان برای ادامه و رشد کسبوکارتان
همانطورکه در مطالب گفتیم، درحال حاضر اینستاگرام میتواند بهترین گزینه برای دیده شدن کسبوکار شما باشد. پس بهتر است قبل از شروع بیزینستان، به فکر یک لوگو برای کسب و کارتان باشید. قبل از استارت رسمی، خودتان را معرفی کنید. تا مردم بدانند شما قرار است این خدمات را به آنها بدهید.
میتوانید بدون دانش کدنویسی، یک وبسایت طراحی کنید. در مبحث، پیشنهاد می کنیم از حرفهای ها برای آموزش کمک بگیرید. سایتهایی مثل همیارآکادمی و ابزار وردپرس ، میتوانند شمارا به هدفتان برسانند.
کانال تلگرامتان باید برای نمایش دادن کدهای تخفیف و یا جشنواره های فروش برقرا باشد. همچنین باید از طریق تلگرام و واتساپ بصورت یک پشتیبان حرفهای در این بازار حضور داشته باشید. هر سوالی که برای مخاطب ایجاد میشود را پاسخ دهید.
برای ایده های جدید فرم زیرا را پر کنید
کارواش را در تمام جای شهر تکثیر کنید
خوب دقت کنید. اگر بتوانید ایده کارواش در محل را بخوبی لانچ کنید. کسبوکارتان کمتر از سه ماه آوازهاش شهر را فرا میگیرد. همانطور که میدانید مردم به کیفیت در خدمات بیشتر از خود کسبوکار اهمیت میدهند. پس تلاش کنید در ارائه خدماتتان بهترین باشید. اندیشهتان را بر اساس خدمات پیش ببرید.
خیلی ها را میشناسم که فقط به نیت یک درآمد عالی کسبوکارشان را راهاندازی میکنند. شاید باورتان نشود، وقتی با میل درونی به این بیزینس بپردازید، کل شهر به دنبال شما خواهند گشت. بارها برایم پیش آمده است که از خدمات آنلاین کارواش استفاده کردم ولی بعضی هایشان فقط به فکر خودشان بودند. نتوانستند نیاز من را به درستی پاسخ دهند.
یکی از کسبوکارهای کارواش در محل، میتواند تله واش باشد. این استارتآپ در اوایل با تبلیغات خوبی به بازار آمد و کسبوکار خودش را ادامه داد. همیشه ببینید دیگران به چه صورت عمل میکنند، شما بهتر از آنها عمل کنید.
سعی کنید هر آنچه در کسبوکارتان به دست میآورید را در ابتدا خرج خودش کنید. برنده خواهید شد و حرفی برای گفتن دارید. پیشنهاد می کنم، دست از تلاش بر ندارید. شاید اوایل این مسیر برایتان خیلی دشوار باشد ولی راه روشن است اگر خوب اقدام کنید.
بازاریابی برای ایده کارواش در محل بدون آب
شما باید بازاریابی این ایده را از طریق پیکهای تبلیغاتی و تراکتها پیام خود را منتقل کنید. از عناوین جذاب که نیاز مشتری را پاسخ میدهد، استفاده کنید. میخواهم در این قسمت یک عنوان جذاب را برایتان معرفی کنم. از همین عنوان الهام بگیرید و کسب و کار خودتان را شروع کنید. باید بدانید مشتری شما همه چیز را درباره شما میداند. فقط نمیداند شما قرار است برایش چکاری انجام دهید؟
یک عنوان جذاب میتواند به این شکل باشد: شست و شوی خودرو شما در محل، بدون استفاده از یک قطره آب ، وقتی از این عنوان ها استفاده کنید، مخاطب به دنبال ادامه صحبتهای شما ترغیب میشود. در ادامه باید ریز خدماتتان را شفاف بگویید. سعی کنید یک مقایسه از زمان و قیمت با رفتن به کارواش، ایجاد کنید.
بازاریابیتان باید صادقانه باشد. دقیقا هر خدمتی را که قرار است مشتری دریافت کند را بنویسید. اگر در متنهای تبلیغاتیتان به مخاطب یک آگاهی برسانید که با استفاده از کارواش ما به آینده بشر کمک خواهید کرد و آب کمتری مصرف میشود، مخاطب احساسش درگیر خدمات شما میشود. یک بار ایم فرصت را برای خودش ایجاد میکند تا از خدمات شما استفاده کند.
کلام آخر
بودجه تان آماده کنید. ما پیشنهاد می دهیم این ایده را مبلغ ده میلیون تومان شروع کنید. بیشتر هزینه های شما صرف تبلیغات و مواد اولیه برای کسبوکارتان میشود. هرچه سریعتر صفحه خودتان را اینستاگرام بسازید. طراحی سایت را بدون کدنویسی یاد بگیرید. یک فروشگاه اینترنتی نوبت دهی در سایتتتان فراهم کنید. با دونفر کارتان را شروع کنید و به مراتب کارمند استخدام کنید و حقوق آنها را به صورت پورسانتی تعریف کنید. همچنین از طریق فرم زیر میتوانید با ما درتماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
این موضوع چقدر برایتان جالب بود؟
با انتخاب ستاره، امتیاز را ثبت کنید
میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد رای: ۳
اولین نفری باشید که امتیاز میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید