سرویس خرید روزانه منزل، ۵۰ ایده کسب و کار اینترنتی
سرویس خرید روزانه منزل
سرویس خرید روزانه یکی از مزایای ترافیک ایجاد فرصتهای شغلی است. در زمان های قدیم که تهیه مایحتاج زندگی، اعم از خریدهای روزانه و غیره به عهده مرد زندگی بوده اما امروز زن و شوهر هر دو در تلاش هستند تا هرکدام وظایف متفاوت دیگری را برعهده بگیرند. با توجه به اشتغال هر دو نفر بخشی از فعالیتهای روتین به حاشیه می رود.
برای مثال خرید روزانه منزل برای بانوان ای که وسیله نقلیه ندارند بسیار سخت است که بخواهند بارخریدرا به دوش بکشند و یا هزینه رفت و آمد را به هزینههای جاری دیگر اضافه کنند. دسته دیگری از خانم هایی که وسیله نقلیه دارند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. آنها مجبورند بلافاصله از محل مورد نظر ماشین خود مسیری را پیاده و با وسایل سنگین بپیمایند.
پس اینجا نیازی به وجود آمده تا بال فراغ هرکس در منزلش سفارش تمامی نیازهای روزانه اش را به عهده گروهی بگذاردکه با جزئیات می دانند که هر مشتری، برای مثال از کدام مغازه گوشت خودرا تهیه می کند. کدام قسمت گوشت را می پسندد.
خرید روزانه یک نیاز شده است
سبزی فروشی، نانوایی و سوپر مارکت، هرکدام جزئی از خرید روزانه هر خانوار محسوب می شود. هرکدام در طول روز زمانی را از افراد می گیرد. پس گروه خدمت دهنده به راحتی می تواند این زمان را بفروشد. نتیجه هم این میشود که در این دنیای پر مشغله، خانواده ها زمان بیشتری را در آسایش کنار یکدیگر صرف میکنند.
نیاز اصلی این کسبوکار یک خط تلفن و بازاریابی و تبلیغات مستقیم است. گرچه داشتن یک سایت خوب نیز، خالی از لطف نیست. سرمایه موردنیاز بسته به نوع بازاریابی در پیک های تبلیغاتی، سایتها و مکانهای عمومی می تواند متغیر باشد.
برای این ایده از کجا شروع کنیم؟
واقعا از کجا شروع کنیم؟ میتوانید در بدو ماجرا، یک لیست آماده کنید. یک لیست که در آن مشخصات فردی مشتری، علایق و نیازهای مشتری تان را باید وارد کنید. همین روش سنتی برای شروع کار، عالی و بینظیر است. ابتدا میتوانید با قدرتهای رسانهای بنام تراکت، بازاریابی خودتان را شروع کنید. باید از عناوین بسیار جذاب که مشتریتان را تحریک کند که او نیز به این خدمات نیاز دارد، استفاده کنید.
باید حرفهای باشید. پیشنهاد میکنیم دوره های تبلیغات و بازاریابی را شروع کنید. نوع دسته بندی مشتریان خود را انتخاب کنید. ببینید واقعا میخواهید به چه کسانی خدمت رسانی کنید؟ مشتریان خود را انتخاب کنید. در تراکت های تبلیغاتیتان عناوینی را انتخاب کنید که نیاز مشتری را پاسخ دهید. به عنوان مثال میتوانید تیتر خبری خودتان را اینگونه انتخاب کنید.
آیا خریدهای روزانه، زمان زیادی از شما می گیرد؟ دوست دارید خریدهای روزانهتان را به ما بسپارید؟
چقدر سرمایه نیاز است؟
شاید باورتان نشود، هر کسبوکاری را می توان، با حداقل سرمایه شروع کرد. بستگی دارد شما چقدر طرحتان برای این کسبوکار، دقیق باشد! باید در وهله اول بدانید در کدام مناطق و برای چه مشتریانی میخواهید خدمات رسانی کنید؟ هرگاه توانستید به این سوال پاسخ درستی بدهید، میتوانید سرمایه لازم را برآورد کنید.
شما این کسبوکار را میتوانید با سرمایه لازم پنج میلیون تومان شروع کنید. بخش های مالیتان را به تبلیغات و بازاریابی اختصاص بدهید. شما باید این توان را داشته باشید، هزینههای مالیتان را برای تبلیغات هوشندسازی کنید. به عنوان مثال، اگر سه میلیون تومان را به تبلیغات، اختصاص میدهید، با گرفتن فیدبک های منظم از سبک تبلیغاتیتان، پولهایتان را خرج کنید.
برای درک بهتر این موضوع می توانید در یک لیست جداگانه، استعلامهایتان را برآورد کنید. چند آمار بگیرید که شرکتهای تبلیغاتی به چه صورت همکاری میکنند؟ بودجهای را که تدارک دیدهاید را بهینه خرج و صرف کنید.
ابزارهای لازم برای خرید روزانه
شما برای شروع و راهاندازی کسبوکار اینترنتیتان، نیاز به یک سری ابزارهای مکمل دارید. شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، میتواند کمک بزرگی به رشد بیزینس شما کند. اما این موضوع را بدانید همه چیز از روی کاغذ شروع میشود. من شخصا این موضوع را تجربه کردم که برای درک بهتر که آیا ما به یک کسبوکار علاقه داریم یا خیر، این است که در ابعاد کوچک کار کنیم.
همیشه نیازی نیست در ابتدا یک سایت حرفه ای داشته باشید. اما بدانید در ادامه نیاز شدیدی به سایت دارید. قابلیت هایی که سایتها دارند، این است که شما می توانید، با طراحی رباتهای هوشمند در بیستوچهار ساعت شبانهروز خدمات و نوبت دهیتان را انجام دهید. مشتریان خود را از دست ندهید و به کسبوکارتان ادامه دهید.
مخاطبان هدف
پیشنهاد ما بر این است که در ابتدا، مشتریان ثروتمند را جذب کنید. زیرا افراد ثروتمند از نحوه خرج کردن زمان، درک بهتری دارند. همگی آنها می دانند که چقدر یک ساعت را در انتظار خرید نروند، برایشان ارزشمند است. امروزه بواسطه نیازهایی که در جامعه شکل می گیرد، زمان، با ارزشترین مسئله هر شخص و زندگی محسوب میشود.
بهتر است با ایده جذب افراد ثروتمند شروع کنید. معمولا این افراد وقتشان را به چانهزنی و توجیه و بهانه نمی گذرانند. آنها به دنبال رفع نیازهایشان هستند.بهتر است تمام تمرکزتان را بر روی این موضوع بگذارید. اگر بتوانید درمناطق ثروتمندنشین ورود پیدا کنید و تبلیغات خودتان را در آن مناطق استارت بزنید، شانس اینکه بازارتان را به دست بیاورید، چند برابر میشود.
افراد متوسط و قشر ضعیف هم از این موضوع استقبال خواهند کرد. شما در ابتدا یک بازار با دایرهای از مشتری بسازید و نتیجه را ببینید که دیگران به چه صورت به سمت شما، سرازیر میشوند و از شما حمایت خواهند کرد.
آیا دوست دارید برای ایده های جدید، ایمیل دریافت کنید؟ ایمیلتان را وارد کنید
[title style=”center” text=”ایده ها را ببنید” color=”rgb(29, 166, 6)”]
[blog_posts style=”default” columns=”3″ columns__md=”1″ cat=”109″ badge_style=”circle-inside” image_height=”75%” image_hover=”zoom-long”]
از کسبوکارهای مربوطه کمک بگیرید
شاید این سوال برایتان پیش بیاید، طرح را آماده کردهایم. مشتریان را شناسایی کردیم، نمیدانیم بازهم به چه شکل در بازاریابی، خیلی موفق عمل کنیم. درست است شما هرروز باید از تجربههای جدید استفاده کنید. بخشی از روند بازاریابی، تحقیقات بازار است که می توانید از سوپرمارکتها و فروشگاههای پروتئین محله های افراد ثروتمند کمک بگیرید.
آنالیزی را آماده کنید. از کسبوکارها بپرسید مشتریان معمولا چندوقت یکبار خرید می کنند. چه چیزی را بیشتر می خرند؟ از چه نوع بسته بندیای بیشتر استقبال میکنند؟ این موضوع باعث میشود در تبلیغات خودتان بدانید از چه عناوینی برای نیازهای مردم استفاده کنید. تبلیغات شما، هرچه بر روی نیازهای مخاطب متمرکز باشد، نتیجه بهتر میشود.
می توانید با ارائه دادن پلاستیک بسته بندی خام به همراه یک تراکت درون آن، تبلیغات خودتان را در سوپرمارکتها و فروشگاههای مربوطه شروع کنید. یک پلاستیک برای قرار دادن اجناس مشتری و دیدن تراکت منگنه شده شما به پلاستیک، جلب توجه میکند. همین امر باعث میشود مشتری درگیر تبلیغات شما شود. باید حرفهای و اصولی از عناوین درست استفاده کنید.
تیم سازی برای سرویس خرید روزانه منزل
برای این ایده، حتما نیاز به یک تیم دارید. تیم شما می تواند از دوستانتان تشکیل شود و یا اینکه می توانید آگهیهای اسنخدام بزنید. اما این موضوع را درنظر داشته باشید که برای شروع، تمام تمرکزتان را بر روی بازاریابی بگذارید. بازاریابی کسبوکارتان از نان شب واجب تر است. شاید تمامی سمتهای این تیم در شروع بیزینس، باید و باید خودتان باشید.
اوایل راه اندازی وبسایت آموزشی خسروینیا هم به همین شکل عمل کردیم. تمامی محتوای سایت را یکنفره و با سختیهای فراوان انجام میدادم. این موضوع علاقه من را به کسبوکار نشان میداد. شاید اگر تمام بودجهام را خرج تیم سازی میکردم، نمی توانستم برای تبلیغات هزینه کنم. درحال حاضر، این رسانه آموزشی روزانه هزاران بازدید را از گوگل دریافت می کند. درحال حاضر ما یک تیم هشت نفره هستیم و با کسب درآمد از این رسانه، فعالیت خودمان را ادامه میدهیم.
از تبلیغات در رسانه های مجازی غافل نشوید
اینستاگرام و تلگرام، منابعی عالی و محیطی حرفه ای برای دیده شدن شما میباشد. بهتر است مبلغی را برای شروع کسبوکارتان اختصاص دهید. این تبلیغات است که میتواند شما را به رشد میرساند. از تبلیغات مجازی خودتان غافل نشوید. جالب است بدانید، رسانههای اجتماعی تقریبا جای بیلبوردها و پیکهای تبلیغاتی را گرفتهاند.
بهتر است بودجهای را بصورت مرتب از درآمدتان را اختصاص دهید به تبلیغات. حرفهای ها همیشه این روند را تکثیر میکنند و به رشد عالی میرسند. تا نتوانید به اندازه کافی دیده شوید، مشتریان شما را نمیتوانند انتخاب کنند. پس بهتر است روال کسبوکارتان را همیشه برمبنای دم دست بودن مشتری اختصاص دهید. بهتر است همیشه بخشی از سود حاصل را به تبلیغات اختصاص دهید.
کلام آخر
ما همواره تاکید کردیم که شما برای شروع هر کسبوکاری فقط باید شروع کنید. این درست است. در این بخشها که اختصاص داده شده به کسبوکار اینترنتی، به این موضوع برسید که بازاریابی و تبلیغات مهمترین عوامل قبل از شروع کسبکار می باشد. پس پیشنهاد میدهیم قبل از هرچیزی مشورت بگیرید و از تجربیات دیگران استفاده کنید.فرم زیرا برای مشاوره رایگان پرکنید.
این موضوع چقدر برایتان جالب بود؟
با انتخاب ستاره، امتیاز را ثبت کنید
میانگین امتیاز ۳.۸ / ۵. تعداد رای: ۶
اولین نفری باشید که امتیاز میدهد.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دقیقا درست است
خرید روزانه چه برای قشر متوسط و ثروتمند جواب میدهد. در واقع همان زمان را هدیه میدهید به فرد خریدار. ایده جالبی بود
با سلام
ممنون از نظردهی تان
موفق باشید