مرکز یادگیری

کسب و کار اینترنتی

با آموزش ها و محتواهای کسب و کار اینترنتی خسروی نیا همراهمان باشید

چرا کسب و کار اینترنتی؟

دسترسی کاربران

دسترسی کاربران

رشد برندینگ

رشد برندینگ

افزایش مقبولیت

افزایش مقبولیت

درآمد بیشتر

درآمد بیشتر

با ما همراه باشید

نیازسنجی

نیازسنجی

نیازسنجی مفهومی است مدیریتی که از الزامات بسیار ضروی در شروع هر کسب‌وکاری به شمار می‌آید.

چرا باید ایده کسب‌وکار اینترنتی را اعتبارسنجی کرد؟

به این دلیل که ایده یا کسب‌وکار اینترنتی شما منجر به خلق محصول یا خدماتی نشود که برای آن مشتری وجود ندارد. بسیاری از کارآفرینان جوان تمام تمرکز خود را بر روی نو بودن یا خاص بودن ایده معطوف کرده یا آنقدر درگیر جزئیات فنی و اجرایی می‌شوند که فراموش می‌کنند که آیا برای خدمات یا محصول آنها مشتری وجود دارد یا خیر؟ با این ایده به نیاز چه کسی پاسخ می‌دهند و چگونه مشکل خاصی را برطرف می‌کنند؟

ایجاد کسب و کار

شما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به ایده عجیب‌وغریب و تخصص‌های خاصی ندارید. بهتر است ابتدا با انواع کسب و کار اینترنتی آشنا شوید. سپس ایده های خود را ارزیابی کنید و یک مدل کسب و کار اینترنتی اولیه تهیه کنید. مهارت‌های لازم را در دوره های آموزش کسب و کار اینترنتی افزایش دهید یا برون سپاری کنید. سپس راه اندازی کسب و کار اینترنتی. یادتان باشد پس از راه اندازی، نیاز به نظم، توسعه و یادگیری مهارت‌های زیادی دارید. مهارت بازاریابی اینترنتی، تکنیک‌های افزایش فروش سایت، افزایش جذابیت کاربران، سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و تولید محتوای ناب و تخصصی.

ایجاد کسب و کار
توسعه کسب و کار

توسعه کسب و کار

صرف راه اندازی کسبوکار اینترنتی به معنای موفقیت آن نیست. هر کسب و کار ی که به مرحله ای از سوددهی برسه و دیگه هیچ فعالیتی نکنه به امید اینکه سودش پایداره، سخت در اشتباهه! چون این سود و درآمد تا ابد پایدار نمیمونه و نمیتونه کسب و کارش رو توسعه بده. شما هر روز باید زمانی رو برای رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی تون بگذارید.

مقالات کسب و کار اینترنتی

چطور برندسازی کنیم؟

برندینگ چیست؟

چندبار از خودتان پرسیده اید؛ برندینگ چیست؟ برندینگ یا همان برندسازی، فرایند مدیریت کردن شهرت

ادامه مطلب »
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

آکادمی کسب‌وکار خسروی نیا