محیط اینستاگرام
اگر قواعد بازی را ندانید، نمی توانید بازی کنید
قبل از اینکه سر وقت محیط اینستاگرام برویم، نکته ها شگفتا رازها و استراتژیهای این مبحث را یاد بگیریم، باید دقیقاً متوجه باشید وقتی پای محیط اینستاگرام در میان است دقیقاً با چه چیزی روبرو هستیم. درغیر اینصورت وقت زیادی را برای یاد گرفتن استراتژیهای بدون نتیجه موثر طلب خواهد کرد.
قبل از رفتن سراغ تاکتیک های مشخص شده در این بخش و استفاده از آنها باید شیوه کار اینستاگرام رو یاد بگیرید و آنرا شروعی برای تازه واردهای اینستاگرام بدانید. کاربلد ها هم باید این بخش را به عنوان یک یادآوری کوتاه مطالعه کنند!
۱. اینستاگرام ۹۹/۹ درصد موبایلی است
اکثر قریب به اتفاق کاربرهای اینستاگرام از طریق وسابل الکترونیکی قابل حمل در این محیط کار خود را شروع می کنند. استفاده از اینستاگرام در گوشی خیلی راحت تر است تا روی دسکتاپ. باید خدمت شما عرض کنم حالا حالاها در همین وضعیت می ماند و مخاطبان به دسکتاپ مراجعه نمی کنند!
هیچ وقت فکر نکنید آن چه شما می بینید، همان چیزیست که که بقیه می بینند! اصلاحات و تغییراتی را که بوجود می آورید، حتما روی اپلیکیشن موبایل ببینید تا مطمئن شوید چگگونه بنظر می رسند. این برنامه با بقیه برنامه های شبکه اجتماعی کاملاً فرق دارد چون در آنها تعامل تقریباً به صورت یکنواخت بین چندین پلتفرم و وسیله الکترونیکی منتشر می شود.
فضای محدود اینستاگرام
با فضای محدودی که اینستاگرام دارد، نوشته های بلند فروش در آن جایی ندارند. چرا؟ چون فضا و زمان خیلی کمی برای فهمیده شدن پیامتان دارید. در این جا از زاویهای دیگر به این موضوع نگاه می کنیم: مردم به موبایل هایشان معتاد هستند و سخت می توانند آنها را زمین بگذارند و فالوورها و مشتریان منتظرند تا با محتوای جذاب تعامل کنند.
فالوورهای اینستاگرام خیلی زود همه پست های فیدشان را بالا و پایین و باز می کنند. بنابراین جلب توجه فوری آنها و انتقال ارزش به آنها درست در لحظه ای که پست اینستاگرامیتان را می بینند، حیاتی است. مجبور نیستید در مورد یک درصد از افرادی که از اینستاگرام روی کامپیوترشان استفاده می کنند، نگران باشید.
خرید ممبر فیک برای حرفه ای ها ( حتما بخوانید )
نسخه دسکتاپ اینستاگرام
در وهله اول، برای کنترل برنامه های خارج از نرمافزار اصلی و بهبود بعضی ویژگیهای مشخص به کار میرود و خارج از این دو حیطه زیاد به درد نمیخورد در واقع نسخه دسکتاپ تازگی ها عکس دار شده است. هنوز هم نمی توانید از روی نسخه دسکتاپ مطالب را در حساب اینستاگرام، به راحتی آب خوردن پست کنید مگر اینکه از یکی از برنامههای ریسکی خارج از نرمافزار اصلی استفاده کنید.
شاید این یک جور تنزل و عقبگرد به نظر برسد. مگر اینکه متوجه استفاده فوق العاده راحت از اینستاگرام شوید این نکته همان چیزی است که باعث شده اینستاگرام به این سطح کاربری بسیار بالا یعنی ماهی بیش از ۶۵۰ میلیون کاربر برسد! یک پلتفرم اجتماعی را مشاهده کنید که به طرز باورنکردنی پر جنب و جوش است .
۲. بسیار بصری؛ مهمترین جنبه اینستاگرام
هر عکسی که پست می کنید باید با کیفیت بسیار بالا باشد. هیچ اما و اگری نباید داشته باشد. در این روزگار، حداقل انتظار مردم این است که عکسهای شفاف و واضحی را ببینند و از لحاظ بصری متقاعد شوند که شما بهترین هستید. اگر از این قاعده مهم پیروی نکنید، خیلی زود از قافله عقب خواهید ماند!
طبیعتا اسنانها موجوداتی به شدت بصری هستند. ما اطلاعات بصری را خیلی سریع تر از بقیه انواع اطلاعات پردازش می کنیم و اغلب اطلاعات پردازش شده از طریق مغز ما، بصری هستند.
اینستاگرام از این اصل زیستشناختی نهایت استفاده را برده است در این مقاله چگونگی اهرم بندی تصاویر را به نفع خودتان یاد میگیرید وقتی اصول گرفتن عکس های واضح در قسمت هفتم این مقاله بزرگ یاد گرفتید مسئله برای تان بسیار جذاب و سرگرم کننده پیش می رود و از طرفی فالوور های بیشتری را جذب خواهد کرد.
نتیجه روشن است شما باید محتوای کاملا فرندلی تولید کنید. پست های اینستاگرامی تان باید واضح و خوش طرح باشند کسانی که فکر میکنند میتوانند تصادفاً چیزهایی را کنار هم ردیف کنند و به آن محتوا بگویند همانهایی هستند که خیلی زود از پا در می آیند و کارشان را بر شکستگی می کشد.
۳. اجتماعات بزرگ همین حالا در اینستاگرام حضور دارند
هر چند شما گروه و اجتماع خودتان را درست خواهید کرد. باید بدانید که گروه های خیلی بزرگی از مردم در اینستاگرام تقریباً در هر جایگاه و موضوعی وجود دارند. شما باید دقیقاً جایگاهی را که میخواهید مشخص کنید و شیوه دسترسی پیدا کردن به آن را بفهمیم.
اگر میخواهید ترافیک بالا را به صفحه اینستاگرام متن بکشانید و سطح فالوور های تان را هرچه زودتر توسعه دهید درک این نکته مهم است. همه اینها خیلی پیچیده به نظر نمیرسند نه اینستاگرام به طرز خنده داری ساده است با این حال شما باید روی پیروی و اجرای استراتژی های این این مقاله ک کامل از محیط اینستاگرام تمرکز بمانید و بعد میتوانید به شکل کارآمدی از گروهها و اجتماعات بزرگ در اینستاگرام هستند استفاده کنید.
آنها را برای جذب ترافیک بالا بردن سطح فالوور های خودتان و در نهایت رسیدن به سودهای دائمی و قابل پیشبینی به کار ببندیم حالا که میدانید در این پلتفرم حیرت انگیز باید انتظار چه چیزی را داشته باشید آماده شروع تنظیم پروفایل اینستاگرام تان هستیم
[blog_posts style=”vertical” type=”slider-full” columns__md=”1″ depth=”4″ slider_nav_style=”circle” slider_bullets=”true” auto_slide=”2000″ cat=”239″ orderby=”name” image_height=”89%” image_width=”43″]
مشاوره رایگان اینستاگرام
"ضروری" indicates required fields
"ضروری" indicates required fields
این موضوع چقدر برایتان جالب بود؟
با انتخاب ستاره، امتیاز را ثبت کنید
میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد رای: ۱
اولین نفری باشید که امتیاز میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید